Odpowiedzi

2010-04-14T20:55:42+02:00
Pogrążona w bólu składam najszczersze kondolencje całemu Narodowi Polskiemu. Z ogromnym żalem przyjęłąm wiadomość o tragicznej śmierci

Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

Lecha Kaczyńskiego

oraz Jego Małżonki

Marii Kaczyńskiej


Składamy wyrazy głębokiego współczucia

Rodzinom
zmarłych łącząc się z nimi w bólu po tak bolesnej stracie.



pozdr
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:56:45+02:00
To ogromnie smutne, że tak naprawdę dopiero teraz poznajemy lepiej Tych, którzy już odeszli. Dla rodzin tragicznie zmarłych to czas ogromnego smutku, którego nic nie jest w stanie ukoić. I muszą to przeżyć,w jakiś sposób się oswoić. Wiem, że żadna to pociecha, ale myślami są z nimi miliony, ja także. Dla nas powinien być to czas poważnej refleksji, nie tylko nad sensem i kruchością ludzkiego życia. Myślę, że najlepszą rzeczą, jaką możemy zrobić, jest zmiana w nas samych. Jeśli nadal będziemy uparcie trwać we własnych błędach, ułomnościach i uprzedzeniach, to nie mówmy o jakimś sensie Ich ofiary. Będziemy raczej przypominać kobiety z drogi krzyżowej Jezusa, które nad Nim płakały, choć powinny płakać nad sobą.
Szczere wyrazy współczucia wszystkim rodzinom. A wszystkim którzy zgineli niech Dobry Bóg da życie wieczne.
1 5 1
2010-04-14T21:23:10+02:00
Z najgłębszym żalem przyjęliśmy informacje o tragicznej śmierci

Prezydenta
Lecha Kaczyńskiego
i Jego małżonki
Marii
oraz wszystkich osób

które zginęły w katastrofie lotniczej
łączmy się w przejmującym bólu i żarliwej modlitwie za Ich Dusze
RODZINOM I BLISKIM
tragicznie zmarłych
składamy najszczerszego współczucia i naszej solidarności

np. Daria Kowalska