Odpowiedzi

2009-11-04T21:03:12+01:00
Pozornie bezcelowe i skazane na niepowodzenie poruszanie się w danej przestrzeni po to tylko, by znaleźć rozwiązanie, błąkanie się
np. tułanie się od drzwi do drzwi po to, by znaleźć nocleg, przenoszenie się z miejsca na miejsce z powodu braku własnego domu
2009-11-04T21:03:55+01:00
Tułaczka - życie bez własnego domu, schronienia, ciągłe przenoszenie się z miejsca na miejsce; włóczęga.

Mam nadzieję, że pomogłam. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:04:13+01:00
Tułaczka czyli taka włóczęga po świecie, trwająca wiele lat. Może być ona z celem lub bez niego.