Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:51:56+02:00
Pod względem składu chemicznego meteoryty można podzielić na:
* żelazne (syderyty)
* kamienne (aerolity)
* kamienno-żelazne (syderolity)
* szkliste (tektyty)
Wymienione pierwiastki tworzą minerały:
* Kamacyt – stop żelaza i niklu o zawartości do 7,5% niklu
* Tenit - stop żelaza i niklu o zawartości powyżej 7,5% niklu
* Plesyt - stop żelaza i niklu
* Schreibersyt – fosforek żelaza, niklu i kobaltu
* Troilit – siarczek żelaza
* Chromit – tlenek chromu
4 3 4
2010-04-14T20:53:38+02:00
Fe, Ni, Co (Fe-żelazo, Ni-nikiel, Co-węgiel)

2 3 2