1:Z żółtego worka wybieramy licznik ułamka,a z zielonego mianownik.Wypisz wszystkie ułamki,które można otrzymać w ten sposób.Podkreśl ułamki niewłaściwe

Liczniki
(żółty worek)
9,3,5

Mianowniki
(zielony worek)
5,4

2:Powiedz który z podanych ułamków jest większy.
4/5 czy 5/4
11/10 czy 10/11
1001/1000 czy 99/99

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:52:50+02:00
9/5 ->niewlasciwy
3/5
5/5 -> niewlasciwy
9/4 -> niewlasciwy
3/4
5/4 -> niewlaściwy

5/4
11/10
1001/1000
26 4 26
2010-04-14T20:54:38+02:00
1 niewłaściwe

9/3,9/4,9/5,5/4,5/3,

właściwe
5/9,4/9,3/9,3/5,3/4,4/5

2.

5/4
11/10
1001/1000
18 3 18
2010-04-14T20:58:19+02:00
2:Powiedz który z podanych ułamków jest większy.
5/4
11/10
1001/1000

1. 9,3,5 5,4
3/9
9/3 niewłaściwy
5/3 niewłaściwy
5/5 niewłaściwy
5/9 niewłaściwy
4/5
4/3
4/9
9/4 niewłaściwy
9/5 niewłaściwy
5/4
3/5
3/4
16 3 16