Odpowiedzi

2010-04-14T20:54:25+02:00
25 cm2= 0.0025 m2
60 cm3= 0.00006 m3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:04:03+02:00
1 m = 100 cm
1 m ² = (100 cm )²=10000 cm²
1 cm ² = 1m²/10000
więc 25 cm ² = 25/10000 m²=0,0025 m²

1 cm = 0,01 m
1 cm² = (0,01m)² = 0,0001 m²
1 cm³=(0,01m)³=0,000001m³
więc 60 cm³ = 60*0,000001m³ = 0,00006 m³
2 5 2
2010-04-14T21:04:26+02:00
25 cm2=0.0025 m2
60 cm3=0.00006 m3
1 5 1