Dopisz dopełnienia wyrażone rzeczownikami podanymi w nawiasach. Rzeczownikom nadaj poprawną forme gramatyczną.

To ten tekst:

Nienawidził............................... (obłuda i kłamstwo). Dowiódł........................ (słuszność) swych racji. Zakazano mu....................(kontakty z innymi. Dotrzymał..................obietnice .

2

Odpowiedzi

2010-04-14T20:53:12+02:00
Obłudy i kłamstwa
słuszności
kontaktu z innymi
41 4 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:53:47+02:00
Nienawidził obłudy i kłamstwa. Dowiódł słuszności swych racji.Zakazano mu kontaktu z innymi. Dotrzymał obietnicy.
35 4 35