Odpowiedzi

2009-11-04T21:02:28+01:00
Człowiek będzie żył wiecznie, gdy dostąpi Królestwa Niebieskiego, będzie sie dobrze sprawował na ziemi.
2009-11-04T21:03:22+01:00
Człowiek będzie żył wiecznie, ponieważ dostaje tak zwane życie po śmierci. Oznacza to że jeśli ktoś umiera to w niebie służy Bogu w następnym życiu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:11:46+01:00
Możesz mapisać że człowiek ma w sobie duszę nieśmiertelną która po śmierci opuszcza ciało i dostaje się do królestwa niebieskiego by tam służyć Bogu.