Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T20:55:56+02:00
-dostaniesz wyrok od sądu za znieważenie danej osoby albo grzywnę
-możesz dostać od danej osoby po mordzie -> koszty leczenia ryja xD
-zepsucie zdjęcia
-nieporozumienia międzypaństwowe (np. gdybyś zamiast twarzy Ribbentropa w zdjęciu wstawił zdjęcie Churchilla czy coś)
-
8 3 8
2010-04-14T20:58:07+02:00
Kiedy się kogoś w ten sposób obraża albo kiedy łamiesz prawa autorskie. Możesz w ten sposób zniszczyć obraz.
2 3 2