Odpowiedzi

2009-11-04T21:05:52+01:00
Kubuś Puchatek to bardzo uczącą i ciekawa, wciągająca lektura.
Bardzo przyjemnie się ją czyta i miło spędza czas.



xD
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:06:42+01:00
Przeczytałam książkę pt,,Kubuś Puchatek'' Książka ta opowiada o małym,grubiutkim misiu oraz jego przyjacielach. Opisane są tam różne przygody,które bardzo mi się spodobały. Ów miś bardzo lubi miód. Książka jest bardzo ciekawa oraz interesująca. Zachęcam,abyście ją przeczytali.
7 4 7
2009-11-04T21:07:35+01:00
Po przeczytaniu książki ''Kubusia Puchatka','' która mi się bardzo podobała, zaczełam pisać pamiętnik z wierszami poetyckimi i nie tylko. Książka Kubusia Puchatka jest bardzo ciekawa, przygodowa i śmieszna. Znajdują się tam różne przygody, które przeżywa Kubuś i Jego przyjaciele. Super czytała się tą książkę o przygodach: Kubusia, Tygrysa, Kłapouchego i.t.d.
5 3 5