Ema, dzisiaj mam gorączkę, zimno mi, głowa boli itp. Nie mogę się skupić i zadanie zrobić ( pkt 13 bo mam ich 4, dwa zadania będą za 13 pkt.
Zamień na:

a) na cm²
10 m² , 4 dm² , 140 mm²
5 m² , 15 dm² , 1500 mm²
5 m² , 120 dm² , 7 a
23,5 m² , 1,4 dm² , 0,035 ha

b) na m²
142 cm² 5 a, 180 ha
340 dm² , 12,5 a, 2 km²
12,6 cm² , 18,3 a, 12 km²
c) na ary:
4730 cm² , 43,7 m² , 4 ha
125 dm² , 1670 m² , 12,3 ha
450 m² , 0,35 ha, 12 km²
200 500 m² , 1000 ha, 103, 46 ha
d) na hektary:
24600 dm² , 210 a, 62508870 a
890620 m² , 427805 m² , 27,10 a
1959 a, 5260597 km² , 20010000 km²
250000 dm² , 320000000 cm² , 1986000a

Jak ktoś się nie odczyta albo coś to jest w " zbiór zadań i testów " - okładka szara i taki kwiatek - str 53 zad. 2)
²

2

Odpowiedzi

2009-11-04T21:10:25+01:00
A) 10m2 = 100 000cm2
4dm2 = 400cm2
140mm2 = 1,4cm2
5m2 = 50 000cm2

(2 - kwadrat)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:54:43+01:00
A) na cm²
10 m²= 100000cm2 , 4 dm² = 400cm2, 140 mm²= 1,4 cm2
5 m²= 50000cm2 , 15 dm²= 1500cm2 , 1500 mm²= 15cm2
5 m²= 50000cm2 , 120 dm²= 12000cm2 , 7 a= 7 000 000 cm2
23,5 m²= 235000cm2 , 1,4 dm²= 140cm2 , 0,035 ha= 35 m2= 350000cm2

b) na m²
142 cm²= 0,0142m2, 5 a= 500m2, 180 ha= 180 00000m2
340 dm²= 3,4m2 , 12,5 a= 1250m2, 2 km²= 2000000m2
12,6 cm²= 0,00126cm2 , 18,3 a= 1830m2, 12 km²= 12000000m2
c) na ary:
4730 cm²= 0,004730 a, 43,7 m²= 437000cm2= 0,437a , 4 ha=400a
125 dm²= 12500cm2= 0,0125a , 1670 m²= 16700000cm2= 16,7a , 12,3 ha= 1230a
450 m²= 4500000cm2= 4,5a , 0,35 ha= 35a, 12 km²= 12000000m2= 120000000000cm2=120 000a
200 500 m²= 2005000000cm2= 2005a , 1000 ha= 100000a, 103= czego? napisz mi prywatną:);), 46 ha= 4600a
d) na hektary:
24600 dm² = 2460000cm2= 0,0246ha, 210 a= 2,1ha, 62508870 a= 625088,7ha
890620 m²= 8906200000cm2= 89,062ha , 427805 m²= 4278050000cm2= 42,7805ha , 27,10 a= 0,271ha
1959 a= 19,59ha, 5260597 km²= 52605,97ha , 20010000 km²= 200100ha
250000 dm²= 25000000cm2= 0,25ha , 320000000 cm²= 3,2ha , 1986000a= 19860ha
1 1 1