Odpowiedzi

2010-04-14T21:03:20+02:00
Tragedia w smoleńsku To nie oczekiwana a zarazem straszna historia wielu ludzi- naszych polityków którzy walczyli za nasz i dla naszego kraju . zginęli tragicznie ale bohatersko , oddając ofiare poległym pare lat temu w katyniu . wybrałam te historię ponieważ jest bardzo tragicznym wydarzeniem w naszym kraju nie wiadomo co dalej z nami będzie ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:10:42+02:00
Samolot Lecha Kaczyńskiego Tu 154 rozbił się na lotnisku wojskowym Siewiernyj . Katastrofa samolotu prezydenckiego w Smoleńsku miała miejsce dnia 10 kwietnia 2010 roku o godzinie 8.56. Wydarzenie to wstrząsneło całą Polskę. Kraj pogrążony jest teraz w żałobie gdyż oprócz samego prezydenta zginęło w nim wielu dostojników państwowych oraz wielu innych ludzi. W sumie ofiar było 96. W Polsce ogłoszono 3 tyg żalobę narodową, ale również inne kraje przezywają z nami tą ogromną tragedię. Przyczyną prawdopodobnie było lądowanie w gęstej mgle. Mógł to być bład ludzki ale nie mozna wyciągać zbyt pochopnych wniosków, do wyjaśnienia sprawy. Para prezydencka zostanie pochowana dnia 18 kwietnia na Wawelu.
2010-04-14T21:14:43+02:00
10 kwietnia 2010r.o godzinie 8.56 rozbił się samolot tu 154 lecący do smoleńska na uroczystości 70 rocznicy mordu katyńskiego.Leciała nim para prezydencka wraz z przedstawicielami parlamentu. Zgineło 96 osób w tym 8 z załogi samolotu. Prawdopodobnie przyczyną był błąd pilota, który lądował bez porozumienia z wieżą kontrolną. Władze w Polsce objął marszałek sejmu Bronisław Komorowski który ogłosił 7 dniową żałobe. Polacy gromadzili się przed pałacem prezydenckim aby oddac hołd ofiarą tragedii.Trumna z ciałem prezydenta powrociła do kraju w niedziele, a z ciałem pierwszej damy we wtorek. Para prezydencka spocznie na Wawelu.

Wybrałam do opisania tą katastrofe, ponieważ myśle że ma ona wielki wpływ na dzisiejszą Polskę. Dopiero po tym wydarzeniu została przyblizona nam dokładnie zbrodnia katyńska sprzed 70 laty.Prezydent był patriotą który chciał nas nauczyć miłości do polski i pamięci o Katyniu.Stał się dla mnie bohaterem który na zawsze zostanie w naszych sercach.