Odpowiedzi

2009-11-04T21:06:43+01:00
-wilk ,zając, trawa
-bocian , żaba ,owady
-szczupak, płoć ,rozwielitka
2009-11-04T21:10:06+01:00
Korzenie-zając-wilk ŁĄKA
nasiona-myszka-sowa
żyto-wróbel-kot
trawy-gąsienice motyli- Ropucha
kaktus zebra lew (ale nie jestem pewna)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:12:15+01:00
Łąka
trawa-> gąsienica->ryjówka->zaskroniec->jastrząb
las
jagoda-> sarna-> jastrząb?-> wilk
jezioro
plankton-> płoć-> leszcz-> jastrząb