Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-17T11:44:13+02:00
O to piosenka ta smutna co jest puszczana przy wspomnieniach pary prezydenckiej (piękna)

http://mp3bear.com/royczka

liczę na punkty
2010-04-17T11:50:17+02:00
Fryderyk Chopin - Marsz Żałobny
to jest to o co Ci chodzi:) tutaj mozesz posłuchac :
http://w908.wrzuta.pl/audio/6dlzJPwS8dq/fryderyk_chopin_-_marsz_zalobny
2010-04-17T12:10:07+02:00
Http://mp3bear.com/royczka
trochę zmieniona wersja . ale i tak piękne :p
[source2] jest bardziej podobne tylko tam później kawałek . na początku dziwne