Napisz notkę do kolegi/koleżanki w której opiszesz swój pierwszy dzień w szkole (używając czasu Present Simple).
min. 50 wyrazów.
W notatce napisz:
a) w jakiej szkole byl to pierwszy dzień.
primary school - szkoła podst.
gymnasium - gimnazjum
secondary scool - szkoła średnia

b) napisz co robiłaś podczas pierwszego dnia w szkole.
met friends - spotkałam przyjaciół
met my tutor - spotkałam mojego wychowawce
loose my classroom - zgubić moją klasę

c) napisz o niespodziewanym spotkaniu. (np. z koleżanką której dawno nie widziałeś)

d) opisz swoje uczucia po pierwszym dniu w szkole.
np.
angry-zły
surprised-zaskoczony
happy-szczesliwy
sad-smutny
bored-nudny

I well tell you - opowiem ci..


notke zacznij od słow - opowiem ci o moim pierwszym dniu w szkole... itd..

prosze jeszcze o przetłumaczenie :)
thx :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:49:41+01:00
Hi Mike,
I will tell you about my first day in a gymnasium. This day was very improtant to me.
I was very frightened,but when I walked into school I met my friend, who I didn't see for a long time. We went together to see where we were having first lesson, it was English.After the lesson I met new friends, my classmates are very nice, and I like them a lot.Then I met my tutor, his name is Thomas and he is very exacting.
After my first day in the new school I was very surprised, because I didn't think that I will like it.
Love,
(Twoje imie)

Cześć Mike,
Opowiem Ci o moim pierwszym dniu w gimnazjum.Ten dzień był dla mnie bardzo ważny.
Byłam bardzo przestraszony,ale kiedy weszłam do szkoły spotkałam moją koleżankę, której nie widziałam bardzo dugo.Poszłyśmy razem zobaczyć gdzie mamy pierwszą lekcję, był to angielski. Po lekcji,poznałam moich nowych znajomych,koledzy z klasy są bardzi mili i bardzo ich lubię. Potem poznałam mojego wychowawcę, ma na imie Thomas i jest bardzo wymagający.
Po moim pierwszym dniu w nowej szkole byłam bardzo zaskoczona,ponieważ nie myślałam,że go polubię.
Całuję czy tam kocham.
(twoje imie)
2009-11-04T22:13:36+01:00
I`m going to tell you something about my first day in gymnasium. I met my friends. I was so happy, than i could see them. I met my tutor, mrs Kwiatkowska. She was very nice. I was going to the toilets, when i saw Wronika, my bez friend from primary school! I told "hi" to her and i clasped her. I was very suprised. First day in gymnasium was very interesting.