Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:04:02+02:00
Jak jo gzubkiym boła
jak jo boła mało
babcia wej godała
puć sa du mnie dziywcze
siednij se na ryczce
zaś w kumorze wej wew tytce
klymki som wej weź je zjydz se
zaś żym boła chudo
wej nyga wołała
z mlyka lo mnie naworeczke
co dziyń gotowała
wujewi mojymu jak jo sie lelała
machoniczke jo tej z kiejdy zaroz dostawała
mój wuja wiaruchna
szczun boł nie do żdżarcia
blubroł ciyngiym te pierdoły
jo bez niegu tej wiatuchna
ciyngiym sie kielczoła
jak jo gzubkiym boła
fefrów jo nie miała
łod każdygu i na wszystko bejmy dostawała

ryczka -stołek,klymkicukierki,nyga-komar,naworka-zupa mleczna,machoniczka -banknot 20 złotowy,blubry-głupoty,nie do żdżarcia -nie do podrobienia gzubek-dzieciak,fefry-nie mieć obaw,bejmy -pieniądze


W antrejce na ryczce
Stały pyry w tytce
Przyszła niuda, spucła pyry
A w wymborku myła giry

czyli

W przedpokoju na stołku
Stały ziemniaki w papierowej torebce
Przyszła świnia, zjadła ziemniaki
A w wiadrze myła nogi
1 5 1
2010-04-14T21:05:59+02:00
Http://www.ninowemysli.pl.tl/WIERSZE-.--.--.-.htm
tam mołsz