Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:18:34+01:00
To pytanie na zadane pl już było tu masz link z odpowiedziami
http://zadane.pl/zadanie/83577
2009-11-04T23:04:24+01:00
W monarchi absolutnej król sprawował nieograniczoną władzę i mógł zrobić co zechciał, a w monarchi parlamentarnej musiał. uzgadniać swoje decyzje z parlamentem, który mógł się zgodzić z jego planami lub nie. (jestem pewien na 70%)