Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:09:39+02:00
na dużej kartce - narysuj zieloną fabrykę energii - wesołe miasto, samochody napędzane "zieloną energią"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:10:47+02:00
Super rzecz:
- młyn z kołem wodnym
- potężne wiatraki wytwarzające energię
I wszystko to otoczone zielenią
Pzdr :)
1 5 1
2010-04-14T21:11:01+02:00
Namaluj jakieś drzewa, liście, po prostu zieleń bo bez drzew nie ma życia ;)