Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:13:39+02:00
L.poj.
M.tato
D.taty
C.tacie
B,tato
N.z tatem
Msc.o tacie
W.tato
1 1 1
2010-04-14T21:14:19+02:00
L. poj.
M. tato
D. taty
C. tacie
D. taty
N. (z) tatą
Msc. (o) tacie
W. tato!

l. mn.
M. tatowie
D. tatów
C. tatom
B. tatów
N. tatami
Ms. tatach
W. tatowie!

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
2010-04-14T21:14:52+02:00
M-tato
D-taty
C-tacie
B-tatę
N-z tatem
MSC-tacie
W-tato

1 1 1