Odpowiedzi

2010-04-14T21:14:20+02:00
Jazus rozmawiał z uczniami . póżniej spotkał św tomasz i tomasz nie wierzył że jezus zmartychwsał i wkładał palcej w jego rany ,


sory ale nie jestem dobra z pol
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:40:31+02:00
W Wieczerniku siedzieli apostołowie zasmuceni, gdyż nie wiedzieli co z nimi będzie. Przyszły do nich Maria i Maria Magdalena z radosną wieścią, że Pan żyje. Niechcieli uwierzyć, a Tomasz ( Niewierny) powiedział, że nie uwierzy jak nie włoży palcy do boku i nie dotknie ran Chrystusowych. I tak się też stało. Tomasz do tknął, uwierzył i rzekł:Pan mój i Bóg mój. Jesus odpowiedział: Błogosławiony jesteś Tomaszu bo mnie ujrzałeś, błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli

Ta niedziela pierwsza po Wielkanocy jest nazwana niedzielą Miłosierdzia Bożego
To Bóg daje nam wszystko; zdrowie, uśmiech dziecka, ...My w tym pędzie życia nie potrafimy tego dostrzec, zapominamy o Nim. A On czeka cierpliwie.
Czy potrzeba było takiej tragedii jak ta niedawno, żeby ludzie na chwilę przystanęli, przestali się wzajemnie oczerniać - pluć na siebie. Warto się zastanowić w takim okresie nad swoim życiem. Jakie ono jest, jaki ja jestem wobec innych

Pozdrawiam
2 3 2