Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:14:15+02:00
Wpisz sobie w google :
Anna Kamieńska
" Do przyjaciół "
To jest wiersz o przemijaniu ;D
1 1 1
2010-04-14T21:14:42+02:00
Przemijanie
To było przecież nie tak dawno
gdy lato słońcem swym prażyło.
A teraz patrz już żółkną liście
i tak cholernie dnia ubyło...

Ze złością patrzę na to wszystko
ty zaś nie widzisz w tym nic złego?
Że przecież wiosna, po niej lato
a teraz jesień i co z tego?

Nie widzisz nas wśród tych pór roku
nic złego mówisz się nie stanie?
Znów rok nam z życia ktoś odpisał
nas też dotyczy przemijanie...

Anonim
1 5 1