Określ wartość siły działającej na odcinek przewodnika o długości 20 cm umieszczony w jednorodnym polu magnetycznym o indukcji magnetycznej B=0,1 T.Przez przewodnik płynie prąd o natężeniu I=4A.Przewodnik umieszczono prostopadle do linii pola.

2

Odpowiedzi

2010-04-14T21:19:29+02:00
F=BIL
F=0.1*4*0.2
F=0.08 N

licze na naj;)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:01:29+02:00
L=20cm=0,2m
B=0,1T
I=4A
F=?
----------------------------------------------------
F=B*I*l
F=0,1T*4A*0,2m=0,08N
3 4 3