Odpowiedzi

2010-04-14T21:19:43+02:00
0,5 m < 0,002 2,5cm < 0,03m b)3,5cm > 0,04dm 0,02km < 100m c) 0,03kg > 3,2dag 8,07kg >800,7g
2010-04-14T21:19:48+02:00
A) 0,5 m ... 0,002(czego?) 2,5cm < 0,03m
b)3,5cm > 0,04dm 0,02km < 100m
c) 0,03kg < 3,2dag 8,07kg > 800,7g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:20:23+02:00
A) 0,5 m > 0,002 2,5cm < 0,03m b)3,5cm > 0,04dm 0,02km < 100m c) 0,03kg < 3,2dag 8,07kg > 800,7g

Jeżeli pomóc komuś z matmy to napiszcie z chęcią pomogę i nigdy nie popełniam błędów.