Odpowiedzi

2010-04-14T21:18:47+02:00
Módlmy się za ofiary katastrofy samolotu w Smoleńsku. Niech Bóg, Ojciec żywych i zmarłych przyjmie ich do swojego królestwa.


O to chodziło???
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:19:57+02:00
Panie Boże Chcę Pomodlić Się Za Tę Straszną Katastrofę,Która przydażyła się w Smoleńsku i w której zginęło tak wiele niczemu niewinnych osób.Chcę być duchem przy rodzinach zmarłych,wspierać ich psychicznie oraz duchowo.Proszę Cię Boże o bezpieczeństwo dla mnie oraz moich najbliższych.Amen.
2010-04-14T21:20:40+02:00
Pomódlmy się razem za 96 osób,które zmarło w Katastrofie w Smoleńsku.Niech Bóg który zesłał ich na Ziemię zaopiekuje się nimi w niebie.Pomódlmy się aby dostali sie do nieba i spędzili tam życie wieczne oraz za rodziny zmarłych.
Amen.