Odpowiedzi

2010-04-14T21:19:38+02:00
Znaczy nie wahać się nad niczym aby stanąć w jej obronie. nie patrzeć na to, że można stracić życie. Trzeba jednoczyć się z rodakami w trudnych chwilach.
39 4 39
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:19:40+02:00
Kochać swoją Ojczyznę to znaczy szanować ją.Szanować głowę państwa - prezydenta, i bez względu na swoje poglądy, swoją ojczyznę należy szanować.Kochać swoją ojczyznę, to znaczy też - być patriotą.
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:22:44+02:00
Kochać Ojczyznę - dla mnie to godnie służyć jej dobru, troszczyć się o jej przyszłość, dbać o historię, pielęgnować symbole narodowe, utożsamiać się z nią, nie wstydzić się jej, sprzeciwiać się naruszaniu jej godności, zakłamaniu nt. faktów historycznych, uczciwość i solidarność wśród obywateli, wierność (nigdy nawet za cenę bogactw świata nie dopuścić do jej upadku, nie zdradzić, nie wchodzić w sojusz z potencjalnym wrogiem)
51 4 51