Odpowiedzi

2010-04-14T21:20:43+02:00
Przy okazji konfliktu izraelsko-arabskiego wybuchają co jakiś czas w salonie dyskusje na temat relacji polsko-żydowskich. W jednej z nich miałem okazję wziąć udział na blogu Aleksandra Ściosa. Bloger Krzysztof J. Wojtas wyraził tam opinię, że nie można być jednocześnie Żydem i Polakiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:21:00+02:00
Patriotą może być każdy z nas:
1.Ten co wierzy w swoją ojczyznę
2. ten kto obchodzi święta narodowe
3. Ten kto obchodzi żałobę narodową (arg zwiazany z katastrofą w smoleńsku)
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:21:19+02:00
- każdy może szanować ludzi, głowę państwa - prezydenta

- każdy może stawać w obronie swojej ojczyzny