Potrzebuje jak najszybciej dam naj ; ]]

Zad 1.
Uzupełnij równanie .
4x+6=6x+ .......
tak aby:
a) miało dokładnie jedno rozwiązanie
b) było sprzeczne
c) było tożsamościowe

Zad 3.
Rozwiąż równanie i nierówności .
a) 61 + x- 2 >3x+ x
b) 2,6 ??? 0,03 x = 0,1 x

Zad 4.
Mariusz kupił działkę w kształcie kwadratu. Jej obwód jest o 600 m dłuższy od długości boku. Jaką powierzchnię zajmuje działka?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:28:14+02:00
Zad 1.
a) 4x+6=6x+9

b) 4x+6=6x+x²

c) 4x+6=6x+ (6 - 2x)

Zad. 3
a) 61 + x- 2 >3x+ x
59 > 3x
x < 59/3

b) 2,6 ??? 0,03 x = 0,1 x
Nie wiem o co chodzi. Mam wstawić jakis znak, liczbę i co? Równanie ma być sprzeczne czy coś? Napisz na priv :)


Zad.4
a - bok działki
4a - obwód działki

4a = a + 600m
3a = 600m
a = 200m
1 5 1
2010-04-14T21:29:33+02:00
1 a)+3
b)6
c)-2x +6

3 a) 61 + x- 2 >3x+ x
59>3x
19,7>x

b) 2,6 ??? 0,03 x = 0,1 x
26(10???)0,3x=x
26(10???)=0,7x
26(10???)/0,7=x


4 ob=4a

4a-600=a
3a=600
a=200