Odpowiedzi

2010-04-14T21:25:41+02:00
Podanie.
Klasa 6b prosi zaklad transportowy "Akra" o wypozyczenie autokaru 21 maja 2010 roku w godzinach 10-16. Dziekujemy
2010-04-14T21:26:46+02:00
W imieniu ... klasy szkoły podstawowej w ... .
Mamy prośbę, aby wypożyczyć autokar, który jest nam bardzo potrzebny na .... .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:26:56+02:00
PODANIE. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypożyczenie autokaru z Waszej firmy na wycieczke szkolną do Krakowa która odbędzie się w dniach 23.06.2010r. Prośbę swą motywuję tym iz Wasze autokary są wygodne i przystosowane do dalekiej podróży. Z poważaniem
1 5 1