Odpowiedzi

2010-04-14T21:32:47+02:00
Obraz Marcello Bacciarelli przedstawia pierwszego koronowanego władzę Polski, czyli Bolesława Chrobrego. Na jego głowie widnieje korona. Ubrany jest w srebrzystą zbroję i karminowy płaszcz obszyty kożuchem. Zauważyć też możemy jego długą, siwą brodę i wąsy. Miecz, który trzyma mógł towarzyszyć mu podczas bitew, które stoczył.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:34:55+02:00
Marcello Bacciarelli przedstawił pierwszego króla Polski - Bolesława Chrobrego, ze zdziwoną miną oraz zapatrzonego w jakiś szczególny dla niego punkt. Bolesław na obrazie Marcello miał krótkie włosy oraz gęstą brodę sięgającą mu do szyji. W prawej ręce trzymał miecz. Był okryty futrem.
Jeżeli Ci pomogłem to proszę o naj :P
12 2 12