Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:27:01+02:00
Barack Obama - Laureat pokojowej Nagrody Nobla za rok 2009 "za wysiłki w celu ograniczenia światowych arsenałów nuklearnych i pracę na rzecz pokoju na świecie.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:28:48+02:00
2008-Martti Ahtisaari - negocjator konfliktów międzynarodowych
2004-Wangari Maathai - działaczka ekologiczna
2002-Jimmy Carter - działacz na rzecz pokoju
2001-ONZ - praca na rzecz bardziej zorganizowaego i bardziej pokojowego świata
1999-Lekarze Bez Granic - ratowanie życia ludziom w krajach pozbawionych opieki medycznej
18 4 18