Bonez kąpie się w delikatnym świetle świec. Zapala 8 świeczek. Nagle pzez okno wpada nietoperz i gasi 4 świeczki swoimi skrzydłami. Bonez przegania nietoperz i wychodzi z łazienki. Po chwili wraca i zdaje sobie sprawę, że jeszcze jedna świeczka zgasła przez przeciąg. Aby już żadna świeczka nie zgasła, Bonez zamyka okno i idzie do sypialni się położyć. Ile świeczek zostanie, gdy Bonez rano wstanie i wejdzie do łazienki?

2

Odpowiedzi

2010-04-14T21:28:04+02:00
8-4-1= 3
Odp : Zostaną 3 świeczki.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:31:09+02:00
8-4-1=4-1=3
odp. Rano będą się paliły 3 świece ( jest zamknięte okno więc nie ma przeciągu czyli żadna świeczka już więcej nie zgaśnie) :)))
2 1 2