Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:28:48+02:00
Koleżanko, chciałem Cię bardzo przeprosić za to,że rozpowiedziałem po szkole,że jesteś z domu dziecka.Nie powinienem tego robić,ponieważ jest to Twoja sprawa i jeśli miałabyś ochotę komuś o tym opowiedzieć to sama być to zrobiła.Wiem,że straciłem Twoje zaufanie i w cale się nie dziwię.Jest mi przykro i żałuję tego co zrobiłem.Mam nadzieję,że mi kiedyś wybaczysz. Naprawde szczerze załuje.
Kolega
2010-04-14T21:29:20+02:00
Moja przyjaciółko ! Z całego serca przepraszam za to, co ci zrobiłem . To się nigdy więcej nie powtórzy . Mam szczerą nadzieję, lecz myślę, że nie płonną, że mi wybaczysz ! Przepraszam !
1 3 1
2010-04-14T21:34:42+02:00
Droga koleżanko!
Chciałbym Cię serdecznie przeprosić za zaistniałą dzisiaj w szkole sytuację.Wiem, że obgadując Cię do innych kolegów zrobiłem Ci przykrość.Nie przemyslałem wcześniej swojego zachowaniea i dopiero teraz zdałęm sobie sprawę, jak wtedy się czułaś, kiedy chłopaki pztrzyli w twoja stronę i śmiali się z Ciebie. Mam nadzieję, że wybaczysz mi i przyjmiesz moje przeprosiny.Jeszcze raz przepraszam


Twój kolega z klasy