Odpowiedzi

2010-04-14T21:29:00+02:00
Powinien wybrać Alinę gdyz jest dobra,opiekuńcza,zaradna, troszczy się o rodzinę natomiast balladyna jest żądną władzy kobietą która myśli wyłącznie o sobie
2010-04-14T21:29:01+02:00
Kirkor powinien wybrać alinę na żonę ponieważ jest ładna , uczciwa ,radosna ,pogodna
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:33:01+02:00
Uważam, że Kirkor powinien wybrać Alinę.

1. Ona w przeciwieństwie do swojej siostry miała dobre serce.
2. Byłaby o wiele lepszą władczynią.
3. Jej miłość do Kirkora była szczera i prawdziwa.
1 5 1