Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:25:38+01:00
- Wiara w istnienie jednego Boga
- Zazwyczaj przypisuje bogowi cechy doskonałe
- Czysty monoteizm to zjawisko rzadkie w historii religi
- Często bóg był podobny do człowieka(a raczej człowiek na podobieństwo boga)
- W religiach monoteistycznych żadko spotyka się mity
2009-11-04T21:45:19+01:00
1.wiara w jednego Boga
2.swiatynia dla jedznego Boga
2.jedne zrodlo wiary
4.jedzno dzielo stworzenia
5.wspoolnota ludzi