Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:53:57+02:00
1) wzory soli:
jodek ołowiu(II) - PbI₂
węglan sodu - Na₂CO₃
siarczan(IV) glinu - Al₂(SO₃)₃
2) nazwy soli:
BaS - siarczek baru
Fe(NO3)3 - azotan(V) żelaza(III)
PbSO3 - siarczan(IV) ołowiu(II)
Cr2(SO4)3 - siarczan(VI) chromu
CuCO3 - węglan miedzi(II)

Proszę bardzo:)
5 4 5
2010-04-14T21:53:59+02:00
Jodek ołowiu (II)-PbI2
węglan sodu-Na₂SO₃
siarczan(IV)glinu-Al₂(SO₃)₃

BaS - siarczek baru
Fe(NO3)3 azotan(V) żelaza(III)
PbSO3 - siarczan(IV) ołowiu(II)
Cr2(SO4)3 - siarczan(VI) chromu(III)
CuCO3 - węglan miedzi(II)
;**
3 2 3