Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:36:09+02:00
A)2x>0
x>0 x∋ (0, nieskończoności taka 8 położona na bok)
b) -4x<0
x>0 x∋ ( tak jak wyżej)
c)7x> - 21
7x + 21 > 0
7(x+7) > 0 / : 7
x+7>0
x>-7 x∋ ( -7, nieskończoność)
d)0,3x<-2,7
0,3x+2,7<0
0,3(x + 9)<0 /:0,3
x+9<0
x< -9 x∋ (-9, nieskończoność)
e)-x>4 / :(-1)
x<4 x∋(minus nieskończoność, 4)

1 5 1
2010-04-14T21:36:20+02:00
A)2x>0/2
x>0

b)-4x<0/-4
x>0
7x>-21/7
x>-3
0,3x< -2.7/0,3
x<-9

a to ostatnie to co to jest??
jesli-x>4 to
-x>4 / :(-1)
x<4
1 5 1
2010-04-14T21:36:37+02:00
A) 2x>0 /:2
x>0
b)-4x<0 /*(-4)
x<0
c) 7x>-21 /:7
x>-3
d) 0,3x< -2,7 /:0,3
x<-9
e)-x>4 /*(-1)
x<-4
1 5 1