Przeczytaj list do Hebrajczykow- Hbr 12, 5-11 i odpowiedz:
1,Jakie porownanie wystepuje w tym tekscie ?
2,Czy karcenie ukazane jest tu jako dobro czy zło ?
3,dlaczego czasami jest potrzebne upomnienie ?
4,Jakie najwazniejsze wartosci i postawy nalezy twoim zdaniem rozwijąc w zyciu rodzinnym ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:40:58+02:00
1. Święty Paweł porównuje Ojca w Niebie do ziemskich rodziców.
2. Z początku wydaje się to złem, jednak później przeistoczy się to w coś dobrego, chlubego.
3.Upomnienie potrzebne jest, ponieważ dzięki niemu staniemy się świadkami miłości Bożej.
4.Uważam, że w rodzinie powinno czołowe miejsce zajmować wiara. Twierdzę w tym przekonaniu, gdyż kiedy nie ma wiary nie istnieje człowiek. Jest to nam bardzo potrzebne do radzenia sobie z przeciwnościami losu.
2 5 2
2010-04-14T21:55:09+02:00
1. Porównanie Ojca Niebieskiego do ziemskiego ojca
2. Karcenie w dobrym słowa znaczeniu (nabieranie doświadczeń w życiu)
3. Potrzebne - byśmy mogli zrozumieć i naprawic swó błąd
4. Miłość wzajemna, bliźniego, szacunek do drugiego człowieka i przedewszystkim wiara
2 5 2
2010-04-14T22:23:36+02:00
1.Święty Paweł porównuje Ojca Niebieskiego do Ojca Ziemskiego.
2.Na początku wydaje się to złe, a potem przeistoczy się w dobro.
3.Uważam, że upomnienie jest potrzebne, bo przypomina nam co jest dobre, a co złe.
4.Uważam, że w życiu rodzinnym powinna rozwijać się miłość i wiara.Bo dzięki nim możemy wierzyć i kochać Boga.
2 5 2