Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:48:18+02:00
Myślę, że w dzisiejszych czasach można być rycerskim.
Wiele osób udowadnia to pokazując swoją odwagę.
Często słyszymy o ludziach, którzy narażali swoje życie,
aby na przykład kogoś ratować. Takie zachowanie na
pewno można nazwać rycerskim. Ludzie nie muszą być
odważni, aby nazywać ich zachowanie rycerskim.
Wystarczy, że będą tolerancyjni, a w ten sposób pokażą
nam postawę prawdziwego rycerza.
94 4 94
2010-04-14T21:49:25+02:00
Moim zdaniem można być rycerskim w naszych czasach .
Dlatego że niektórych można nazwać że są rycerscy ponieważ odsuwają krzesłą w restaułracji gdy idą z dziewczyną,wchodzą pierwsi.zawsze cie obronią.
Niedawno w szkole miałam podobne zadanie i dostałam 4+ :):):D
54 3 54