Odpowiedzi

2010-04-14T21:43:14+02:00
Liczba pojedyncza
m: ławka
d: ławki
c: ławce
b:ławke
msc:ławce
n:ławką
w:ławka!
liczba mnoga
m: ławki
d: ławek
c: ławkom
b :ławki
msc: ławkach
n: ławkami
w: ławki!
5 3 5
2010-04-14T21:44:08+02:00
L. poj.
Mianownik : Ławka
Dopełniacz : Ławki
Celownik : Ławce
Biernik : Ławkę
Narzędnik (z) ławką
Miejscownik : (o) Ławce
Wołacz: Ławko!

L. mn.
M: Ławki
D:Ławek
C: Ławkom
B: Ławki
N: Ławkami
Msc: Ławkach
W: Ławki!
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:44:45+02:00
L.POJ.
Mianownik(Kto? Co?) - Ławka
Dopełniacz(Kogo? Czego?) - Ławki
Celownik(Komu? Czemu?) - Ławce
Bernik(Kogo? Co?) - Ławkę
Narzędnik(Z kim? Z czym?) - Z ławką
Miejscownik(O kim? O czym?) - O ławce
Wołacz(O!) - Ławka

L.MN
Mianownik(Kto? Co?) - Ławki
Dopełniacz(Kogo? Czego?) - Ławek
Celownik(Komu? Czemu?) - Ławkom
Bernik(Kogo? Co?) - Ławki
Narzędnik(Z kim? Z czym?) - Z ławkami
Miejscownik(O kim? O czym?) - O ławkach
Wołacz(O!) - Ławki
19 4 19