Państwo Wilczyńscy kupili nowe dwupokojowe mieszkanie. Podłoga jednego z pokoi ma kształt prostokąta o wymiarach 4,2 m ×5,1 , a podłoga drugiego pokoju ma kształt kwadratu o nboku 4,8 m. Ile metrów kwadratowych parkietu potrzeba do wyłożenia podłóg w obu pokojach??

prosze o roziązanie zadanie pilne na jutro daje naj

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:45:43+02:00
P1=4,2m * 5,1m
P1=21,42
P2=4,8*4,8
P2=23,04
PC=P1=P2
PC=21,42+23,04=44,46
47 3 47
nie fajne
hhahahah lepsze mam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:47:57+02:00
Pole 1 podłogi

4,2 m × 5,1m = 21.42 m²

pole 2 podłogi

4,8 m × 4,8 m =23,04 m²

Suma powierzchni podłóg

21,42 + 23,04 =44,46 m²

Odp. do wyłożenia podłóg w obu pokojach potrzeba 44,46 metrów kwadratowych parkietu .
135 4 135