Odpowiedzi

2009-11-04T22:09:20+01:00
Zalety:
- bliskość króla, który opromieniał wszystkich swoim słonecznym blaskiem;
- możliwość knucia intryg z innymi dworakami;
- elitarne towarzystwo;
- słodkie nieróbstwo;


Wady:
- ograniczona mobilność (mimo że Wersal duży);
- etykieta;
- niemożność wyrażania szczerych myśli (pod groźbą kalectwa, bądź nawet kwalifikowanej śmierci);
- śmierdziało tam, bo się nie myli i nie tylko dlatego;
- wypudrowane damy w perukach, w których roiło się od wszy (zresztą mężczyźni podobnie, ale to nie krąg moich zainteresowań;
- psychopaci, złodzieje, cwaniacy, zdrajcy, aroganci - jednym słowem arystokratyczna elita;
- życie zależało od tego słońca, co przyświeca Francji;
- lekkie odcięcie od świata i przytłaczająco smutnej, miejscami tragicznej sytuacji na prowincji;
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T23:16:51+01:00
Zalety;
- służba
wolny czas
poznanie nowych ludzi i obyczjów
poznanie rodziny wersalskiej
wady
dziwne czucie w stosunku do służby głupota rozkazy