Odpowiedzi

2010-04-14T21:46:27+02:00
Swierk
sosna
modzrew
jodła
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T21:48:42+02:00
Sosna pospolita
jodła pospolita
świerk
łusek
miłorząb
sosna limba
modrzew europejski
cis pospolity
jałowiec
magnolia
2010-04-14T21:51:05+02:00
Cyprys, cyprysik, jałowiec, tuja( żywotnik)
Cis pospolity
Kosodrzewina
Sosna,
skrzyp
Pinus ×rhaetica (sosna drzewokosa [sosna błotna])