Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • elis
  • Początkujący
2010-04-14T21:47:13+02:00
ZA WYBITNE OSIĄGNIĘCIA W SPORCIE, GODNE REPREZENTOWANIE KLASY I SZKOŁY A PRZEDE WSZYSTKIM WSPANIAŁEMU KOLEDZE - ŻYCZY KLASA ...
3 3 3
2010-04-14T21:50:30+02:00
Janowi Kowalskiemu,
uczniowi klasy IIb, dobremu koledze, z gratulacjami z powodu licznych osiągnięć sportowych i z życzeniami dalszych sukcesów
Koledzy i Koleżanki z klasy wraz z wychowawcą.
2 3 2
2010-04-14T21:50:46+02:00
Kochany Marcinie!
cała nasza klasa jest z ciebie bardzo dumna!
Wierzymy, że w przyszłości osiągniesz wysokie wyniki w sportowych tablicach rekordowych.
A my, będziemy kiedyś wspominać naszego Marcina i będziemy chodzić z głową uniesioną ku niebu, że ten oto Marcin chodził z nami do klasy!
2 3 2