Odpowiedzi

2010-04-14T21:52:19+02:00
H=18cm
a=18;3=6cm

V=1/3pp*h
pp= 36cm²
1/3pp= 12cm²
V=12cm²x18cm
V=216cm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T21:52:44+02:00
Wysokość ostrosłupa prawidłowego czworokątnego jest równa 18cm, a krawędź jego podstawy jest 3 razy krótsza. Oblicz jego objętość.

h=18cm
a=18:3=6cm
Pp=a²
Pp=36 cm²
V=1/3Pp*h
V=1/3*36*18
V=36*6
V=216 cm³
2010-04-14T21:55:27+02:00
H=18
a=18/3=6
V=⅓*Pp*H
Pp=a²
Pp=6²
Pp=36
V=⅓*36*18
V=216