Twoja grupa z kursu językowego w Bath organizuje wieczor porzegnalny z okazji zaakonczenia nauki. Napisz zaproszenie dla uczestnikow kusru.
Napisz : jaką impreze organizujecie, kiedy i gdzie sie odbedzie, jakie specjalne atrakcje organizujecie, jak sie z toba skontaktowac.

Napiszcie mi to :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:05:22+02:00
Evening farewell!
We invite the whole group at the farewell evening to celebrate the end of education.
Farewell will be held on June 24, 2010. in Bath in the bar, arba
Sa were prepared special competitions and fun for participants
How are any questions please call
897654321
Yours
Mark



tłumaczonko . :

Wieczor pożegnalny !
Zapraszamy całą grupe na wieczor pozegnalny z okazji zakonczenia nauki .
Pozegnanie odbedzie sie 24 czerwca 2010 . w Bath w barze ,, Arba
Sa szykowane specjalne konkursy i zabawy dla uczestnikow
Jak są jakieś pytania Proszę dzwonić
897654321
Pozdrawiam
Mark
2010-04-14T22:05:39+02:00
I invite you to a party to celebrate the end of education
This event is aimed at remembering the old and the funny years of education
and farewell to them with what was
event will be held on January twenty-fourth in the restaurant, Antonio
at Ul.Tańskiego
more information, call: 609 458 275


tu jest po polsku:

zapraszam was na imprezę z okazji zakończenia nauki
będzie to impreza mająca na celu przypomnienie sobie dawnych i śmiesznych lat nauki
i pożegnanie się z nimi z tym co było
impreza odbędzie się dwudziestego czwartego stycznia w restauracji Antonio
przy Ul.Tańskiego
więcej informacji pod numerem telefonu: 609 458 275