Pilne plis prosze was rozwiążcie
Tata doroty obsiał 1/4 powierzchni swojego gospodarstwa zbożem. 2/3 obszaru zajmuje pszenica.Jaką część obszaru całego gospodarstwa została obsian pszenicą?
2.
Lasy stanowią około 7/25 powierzchni polski.3/4 wszystkich lasów to lasy sosnowe.Jaką część powierzchni polski stanowią lasy inne niz sosnowe.
3.
Karol powiedział że odległośc od domu w ktorym mieszka do lesniczówki Gaj jest równa połowie tej odległości.Czy wiesz gdzie mieszka karol.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:28:28+01:00
1. 1/6 jedna szósta
2. 7/100 siedem setnych
3. W leśniczówce Gaj
4 1 4
2009-11-04T21:33:27+01:00
1) to jest 2/3 z 1/4 czyli 1/4*2/3=2/12=1/6

2)Wszystkie lasy-7/25
sosnowe-3/4
inne-1(wszystkie)-3/4=1/4
7/25*1/4=7/100

3)X-odległość
X=1/2X jest to niemożliwe nie można stwierdzić gdzie mieszka Karol
4 5 4