Odpowiedzi

2009-11-04T21:37:30+01:00
A ) 13 , 10 , 7 , 4 , 1 , -2 , -5 , -8 , -11 , -14 , -17 , -20 , -23 , -26 , -29 , -32 = 152
b ) -6 , -4 , -2 , 0 , 2 , 4 , 6 , 8 , 10 , 12 , 14 , 16 , 18 , 20 , 22 , 24 = 158
c ) 1,4/3,5/3,2,7/3,8/3,3,10/3,11/3,4,13/3,14/3,5,16/3,17/3,6 = 70
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:39:44+01:00
A)13,10,7,4,1,-2,-5,-8,-11,-14,-17,-20,-23,-26,-29,-32 = -152
b)-6,-4,-2,0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22,24 = 144
c)1,4/3,5/3,2,7/3,8/3,3,10/3,11/3,4,13/3,14/3,5,16/3,17/3,6 = 70
3 3 3
2009-11-04T22:07:15+01:00
A)13,10,7,4,1,-2,-5,-8,-11,-14,-17,-20,-23,-26,-29,-32 = -152
b)-6,-4,-2,0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22,24 = 144
c)1,4/3,5/3,2,7/3,8/3,3,10/3,11/3,4,13/3,14/3,5,16/3,17/3,6 = 70
3 4 3