Odpowiedzi

2010-04-14T22:05:18+02:00
1.bo nie było szkoły
2.kobiety nie musiały pracować
3.nie musiały być jako rycerze i nie gineli w wojnach (walcząc)
4.kobiety nie musiały się martwić o swoją zbroje :)
1 1 1
2010-04-14T22:05:50+02:00
Fajnie by było żyć w średniowieczu ponieważ
mogło się oglądać turnieje rycerskie zamki nie było by trzeba chodzić do szkoły
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:06:09+02:00
Poniewaz w tamtych czasach panowala inna kultura niz panuje teraz.
Mozna by było nosic ogromne sukinie z falbanami oraz fikusne stroje.
Mozna by było poznac zachowania tamtych ludzi na codzien.
Było by to iekawe doswiadczenie poniewaz w tamtych czasach nie byo komputerów ai takieo innego sprzetu .
Pozdrawiam
2 5 2