Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:05:01+02:00
Humanizm - nurt kulturalny i umysłowy, ktorego istota bylo przekonanie z ecelem ludzkiego dzialania jest szczescie.
1 5 1
2010-04-14T22:09:36+02:00
Humanizm ruch umysłowy i światopoglądowy narodził się we Włoszech w XIV wieku.Humanizm w centrum zainteresowania artystów stawiał człowieka. Zmierzał do odrodzenia wielu języków i literatury klasycznej,oraz do ukazania starożytnej wiedzy o człowieku.