Ψψψ Hej! Mam Prośbę..wydaję się to głupie ale no cóż. Otóż:
Mam na Historię zrobić rysunek przedstawiający . obraz 11-listopada(Niepodległość) Ma być związane z tym. Nie wiem co mam narysować.POmóżcie. Podsuwajcie pomysły. Z góry Serdeczne dzięki! ;**
PS: POmysły na rysunek,plany,:))) Pozdrowienia :) Daje 10!!


Dziękować;>>>

3

Odpowiedzi

2009-11-04T21:35:42+01:00
Narysuj polska flage i podpisz 11 listopad 1918
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T21:36:47+01:00
Narysuj rzołnieżyka na koniu i napisz: Święto niepodległości 11 listopada; albo wypisz osoby związane z tym świętem i narysuj jednego z nich (podpisz że to właśnie to święto) NIE ZAPOMNIJ SIĘ PODPISAĆ Z TYŁU PRACY :))
2009-11-04T21:38:33+01:00
Narysuj jakiś żołnierzy, flage polski, lud wiwatujący, że Polska wreszcie odzyskała niepodległość, na środku możesz napisać datę tego wydarzenia (11 listopad 1918) :) mam nadzieje ze pomogłam .! ;p