Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T22:20:41+02:00
Mogą to być:
1) brzuszki
2) pajacyki
3) krzesełka na drabinkach
4) skoki w dal
5)rozciąganie od jednej do drugiej nogi (w siadzie płotkarskim)
2010-04-14T22:22:03+02:00
Głowa w boki i do tyłu i do przodu
krążenia ramion
krążenia barków
rozgrzewanie nadgarstków
można kilka pompek
kilka brzuszków
krążenie bioder
krążenie kolanami do wewn i na zewn
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T22:26:38+02:00
Krążenia: nadgarstków tułowia kolan kostek szyi
skretoskłony - czyli trzeba na zmianę dotykać prawą ręko lewej kostki w nodze a potem lewa ręką prawej kostki w nodze.
brzuszki pajacyki przysiady brzuszki
podskoki
podskoki z klaskaniem pod nogami
skip A , C
podskoki kuczne - kucając podskakuje się
rozciąganie się
przeskakiwanie się
rozciąganie się - dwie osoby na zmianę ciągną się rękami
walki kogutów - kucając podskakuje sie i się duga